۱۳۹۱ اسفند ۳, پنجشنبه

افتتاح وب سايت

ا سلام خدمت همه همراهان گرانقدرم .
حدود 5 سال پيش وقتي اين وبلاگ را باز کردم خيلي هيجان زده بودم و از اينکه ميتوانستم در دنياي مجازي حضور
داشته باشم خوشحال و مسرور بودم .در طي اين مدت با دوستان اديب و شاعران بزرگواري آشنا شدم که خداوند
را بخاطر اين نعمتش سپاس مي گويم.از يکسال پيش اقدام به راه اندازي وب سايت شخصي نمودم که بخاطر
مشغله فراوان و عدم پسند قالب و خدمات ارائه شده از شرکتي که خريداري کرده بودم هيچگاه بصورت رسمي
افتتاح نشد تا اينکه با شرکت ترنج و دوست خوبم آقاي آقاسي آشنا شدم و زحمت طراحي قالب و انتقال
هاست را ايشان متقبل گشته و امروز همزمان با عيد بزرگ غدير خم و تقارن آن با روز تولدم وب سايت را افتتاح
ميکنم . اميد است دوستان بزرگوار باز هم نظر عنايتي داشته باشند و با حضور و ارائه نظرات خويش مرا در اين
راه نيز ياري نمايند.جهت اطلاع از به روز شدن وب سايت  خواهشمنداست در سيستم خبرنامه عضو شويد تا به
محض به روز رساني از طريق ايميل مطلع گرديد.
در همين جا جا دارد از مديريت و کل دست اندرکاران سايت بلاگفا که در اين چند ساله ميزباني وبلاگم را بعهده
داشته اند سپاسگذاري خود را اعلام دارم .
به اميد سلامتي و شادکامي همه شما بزرگواران .
عيد غدير بر همه شما مبارک باد .
آدرس وب سايت :
www.mjrad.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر